ميدونم تنهام نمي زاري


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

                                                                                                                                                                                                   دلم رو دادم به تو   تا ما بشیم

دلم رو دادم به تو   تا ديگه تنها نباشيم
 
دلم رو دادم به  تو  چون تو چشات دريا رو ديدم 

دلم رو دادم به  تو   تا همه وقت يار هميشگيم بشي

دلم رو دادم به  تو  چون ميدونم تنهام نمي زاري
 

 

 

 

                                                                                                             

در دنيايى كه خنديدن جرم است نگاه كردن گناه است

بوسيدن ناپاكي است

 محبت كردن مزاحمت است
 

به من بگو چگونه ثابت كنم كه دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت21:06---28 خرداد 1391
مطمئن باش تنهات نميذاره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:,| 20:44|من|

MiSs-A